Intrebari frecvente | FAQ si raspunsurile Eventuria

Ce face Eventuria?

Marca înregistrată EVENTURIA, nr. 138708/2015, este agenția organizatoare specializată din Romania pe pachete turistice de evenimente sportive / concerte / festivaluri / spectacole / competiții sportive / motorsport / activități X-treme cu peste 500 de parteneri în peste 3500 de destinații din lumea întreagă!

GROUP G4 PROMOTION SRL | J03/406/2003 | CUI: RO15308727 | Licenta/Anexe turism nr.: 700/22.01.2019 ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS&TRAVELS | Polita Asigurare emisa de OMNIASIG SA nr. I55108 valabila in perioada: 10.12.2020 - 09.12.2021 | Titular Brevet turism: conf. univ. dr. Carmen Nicolescu nr. 10384/29.09.2005 | A.N.S.P.D.C.P. - Operator de date cu caracter personal nr. 16760 | Marca inregistrata OSIM ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS&TRAVELS nr. 138708/23.04.2015

Bootstrap Image Preview

Ce servicii îmi poate oferi Eventuria?

Eventuria este Partenerul Tau de Incredere

Eventuria | Simplu. Sigur. Alaturi de Idolii tai te duce, cu risc 0 pentru tine, la:

🎼 concertul preferat: pop-rock, hard-rock&metal, latino&pop, urban&soul, clasice si jazz, k-pop, c-pop, you name it!

🎼 la festivaluri celebre: Tomorrowland, Wireless, Lollapalooza, Ultra-Europe, Rock in Rio, BPM Festival, ParkLife, AirbeatOne, Coachella, Sziget, RBC Ottawa, Leeds, Latitude, NOS Alive, Download, Lucca Summer, British Summer, Oktoberfest, Pal Mundo, Ibiza Summer, Isle of MTV Malta etc.

🎬spectacole de musical, teatru, opera, muzica simfonica si circ

⚽meciurile de fotbal din campionatele europene si Champions League/Europa League,

🎾 turneele de tenis Roland Garros, Wimbledon, Mutua Open, Monte Carlo Rolex Masters, BNL D`Italia, Laver Cup, Erste Bank Viena, BNP PariBas, Miami Open, Australian Open, Nitto Turneul Campionilor ATP, Turneul Campioanelor WTA

🏀 la competitii de handbal, baschet, volei, rugby sau golf,

🥇 la competitiile de atletism / ski / patinaj / sporturi olimpice,

🏎️last, but not least, la competitiile de motorsport (Formula 1, Moto GP, Rally&Track) sau

🪂 iti poate furniza cele mai interesante pachete turistice de sporturi X-treme & Adventure.

Aceste pachete turistice sunt ✅predefinite & achitate, ✅garantate 100% de noi si furnizorii nostri, contin:

✅cazare/mic dejun

✅biletul de intrare la eveniment, categoria de baza/standard

✅asigurare Travel Storno cu risc Covid-19 inclus!

Alte servicii precum:

✅categorie superioara de hotel sau bilet de intrare,

✅bilete de avion, zile suplimentare de cazare sau alte activitati la fata locului (excursii, alte evenimente) se pot adauga la cererea ta, contra-cost!

Suntem ✅flexibili, ✅experti, ✅siguri, ✅specializati pe acest segment de travel si personalizam pachetele turistice în functie de optiunile tale!

Din 2003 am construit ✅parteneriate solide cu furnizorii nostri si ne mandrim cu ✅feedback-ul pozitiv al celor ca tine, care ne-au acordat deja încrederea!

Oferim servicii turistice cu risc 0 pentru tine la cele mai frumoase ✅evenimente sportive, ✅concerte, ✅festivaluri!

Noi suntem aici ca tu sa te bucuri de avantajele unei vacante sigure, intense, organizate in cele mai mici detalii, cu grija unor profesionisti pentru prietenii lor.

Pe scurt: ce pierzi daca nu alegi Eventuria?!?

✅ Devii automat membru in #EventuriaTravelClub si vei castiga un voucher de reducere 1% din valoarea pachetului pe care-l poti folosi in rezervarea urmatoarei vacante.

✅ Pentru fiecare rezervare efectuata vei primi in puncte “Eventuria” 1% din valoarea acesteia 🎁.

✅ De ziua ta, in fiecare an, Eventuria te rasplateste cu alte 100 de puncte | echivalent 10 euro pe care le poti folosi in rezervarile tale.

✅ Daca ne recomanzi serviciile si ne trimiti prietenii si familia, vei castiga alte 100 de puncte, pe care le cumulezi in reduceri pentru vacantele tale viitoare.

Daca vrei sa nu pierzi oportunitatea de a calatori si castiga in acelasi timp, contacteaza-ne! Suntem aici ca ✅sa te ajutam in alegerea vacantei dorite, ✅sa ne fidelizam prietenii si ✅sa ne bucuram impreuna.

Bootstrap Image Preview

Ce garanții îmi oferă Eventuria?

SIGURANȚĂ 100%: la Eventuria primești întotdeauna serviciile rezervate + biletele livrate la timp! Daca se va întâmpla să se anuleze un eveniment și/sau să nu primești exact categoria de bilet comandată, vei primi diferenta de pret inapoi pe serviciile neconsumate! Cu Eventuria banii tai sunt in siguranta | garantati de noi, iar suportul nostru este NON-STOP!

Bootstrap Image Preview

De ce Eventuria?

✅ Pentru că noi suntem cei care au introdus pe piața românească, încă din anul 2009, pachetele turistice de evenimente marca Eventuria, care reprezintă know-how-ul și copy-right-ul mărcii înregistrate ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS&TRAVELS nr. 138708/2015;

✅ Pentru că noi avem furnizori siguri și verificati în cei peste +19 ani de activitate nisata doar în domeniul travel&events;

✅ Pentru că noi vă stam la dispoziție 24 h/24 h, 7 zile/7, la tel. 0755 013983 sau 0740 091802 si nu vă vom abandona niciodată, cu orice problemă veți apela la noi!

✅ Pentru că noi vrem ca voi să reveniti la noi și să ne recomandați și prietenilor!

✅ Si pentru ca noi detinem o poziție de top pe piața de travel specializata pe un astfel de produs. Nu ne mulțumim cu o poziție medie în piață, dorim să rămânem în topul celor mai profesioniști si de incredere operatori de travel. De aceea ne dezvoltăm continuu, prin generarea de noi produse și servicii utile, întărindu-ne permanent statutul în piața de profil.

✅ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS & TRAVELS este Marcă Înregistrată OSIM cu nr. 138708 / 23.04.2015, iar produsele noastre sunt inovative, unicat, originale, personalizate.

✅ Suntem atenți la schimbările din piață, pe care le considerăm oportunități de dezvoltare, si furnizam produse și servicii adaptate trendului, care să satisfacă în final beneficiarul,

consumatorul.

Ce pierzi daca nu lucrezi cu Eventuria ... ?!?

🍀Oportunitati de vacante unicat + un raport optim calitate - pret - siguranta serviciilor!

🍀Un partener de încredere, loial, pe care vă puteți baza în orice moment!

🍀Beneficiul de a nu avea surprize neplăcute în vacanța voastră sau călătoriile de afaceri!

🍀Fidelizare și Bonusuri în funcție de calitatea cooperării și avantaje reciproce pe termen lung!

🍀Tarife avantajoase și pachete tailor-made/personalizate, adaptate nevoilor fiecăruia, la un raport calitate – preț optim, în funcție de priorități și disponibilitățile momentului;

🍀Consultanță de specialitate, adecvată nevoilor voastre de organizare a unei călătorii reușite;

🍀Suport 24h/24h, 7 zile/7. La noi, VOI SUNTEȚI PRIORITATEA! Va ascultam dorintele si incercam sa vi le indeplinim!

Care sunt condițiile Eventuria pentru rezervarea unui pachet turistic?

TERMENI SI CONDITII speciale pentru produsul turistic EVENTURIA, pe care Călătorul le ia la cunoștință si cu care este pe deplin de acord, odata cu semnarea Contractului de comercializare servicii de călătorie propriu agentiei ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS & TRAVELS, licenta nr. 700/22.01.2019.

Definitie: pachetele turistice de evenimente EVENTURIA sunt acele pachete de servicii de calatorie care contin cazare si bilet de intrare la eveniment, pachete turistice preplatite, garantate de agentia de turism organizatoare ACTIV EVENTURIA by ACTIV TOURS & TRAVELS, licenta nr. 700/22.01.2019.

NOTA: Pachetele turistice de evenimente sunt pachete turistice preplatite care implica penalizari de pana la 100% inca de la momentul rezervarii, deoarece contin biletele de intrare la eveniment care sunt nerambursabile / nemodificabile / netransmisibile de cele mai multe ori, uneori chiar nominale! La unele evenimente, biletele pot fi transmisibile, de aceea, va fi posibila si cesionarea pachetului turistic, doar in conditiile contractuale cf. cap. 5, alin. 5.1. cf. CONTRACT DE SERVICII CĂLĂTORIE

Organizarea unui eveniment este pretentioasa si unica, fiecare furnizor avand reguli proprii de organizare, asezare in sala, impartire pe categorii, conditii de securitate, tip de bilete si modalitatile de livrare a lor (de ex. - enumerarea este aleatorie, exemplificatoare si nu exhaustiva: bilete electronice/pe e-mail, bilete cartonate securizate care se livreaza prin curier/imputernicit la hotel sau in Romania, carduri de membru, bilete cu ridicare de la box-office-ul evenimentului sau de la alte locatii acreditate la destinatie etc.). Prin aceasta enumerare dorim sa evidentiem faptul ca NU PUTEM AVEA NISTE REGULI GENERALE, CARE SA FIE VALABILE PENTRU ORICE FEL DE EVENIMENT! De aceea, aceste pachete vor necesita o reconfirmare OFFLINE de catre Consultantii nostri de travel specializati, iar Calatorilor li se va preciza, de fiecare data, specificul si modalitatile de livrare a documentelor. Tot ceea ce putem garanta, avand o experienta in domeniu inca din anul 2003, este ca ACTIV EVENTURIA GARANTEAZA 100% PACHETUL TURISTIC SI EXECUTAREA ACESTUIA! La noi, banii Dvs. sunt in siguranta, pentru ca noi avem furnizori siguri si verificati, parteneri stabili si loiali!

Cităm termenii si conditiile pachetelor turistice de evenimente marca inregistrata EVENTURIA

din Contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie: CONTRACT DE SERVICII CĂLĂTORIE

“4.11. Termenii si conditiile speciale pentru produsul turistic EVENTURIA, pe care turistul le ia la cunostinta si cu care este pe deplin de acord, odata cu semnarea prezentului contract. Pachetele turistice de evenimente EVENTURIA sunt acele pachete turistice preplatite care contin cazare + bilet de intrare la eveniment:

a. Serviciile de calatorie care contin bilete de intrare la evenimente sunt nerambursabile/nemodificabile, odata confirmate ferm, avand penalizari de 100%, care pot reprezenta integral sumele contractate. La unele evenimente, biletele pot fi transmisibile, de aceea, va fi posibila si cesionarea pachetului turistic, in conditiile contractuale cf. cap. 5, alin. 5.1.

b. Pretul acestor pachete turistice de servicii poate fi diferit de optiunile existente in piata pe segmente separate (cazare separat/hotel diferit) si bilet separat, existente pe diferite website-uri de profil. Pretul acestor pachete contine toate taxele si comisioanele companiilor intermediare, TVA si/sau alte costuri (de livrare etc.). Pretul si disponibilitatea acestor pachete sunt dinamice si pot fi diferite de la un moment la altul, data fiind complexitatea evenimentelor sportive sau artistice, iar rezervarea lor, chiar si dupa plata avansului, necesita, dupa rezervarea online, (re)confirmarea offline a unui agent specializat.

c. In cazul in care oferta initiala nu s-a confirmat dupa plata avansului sau suma integrala, Agentia nu obliga Calatorul sa cumpere ceva ce nu s-a confirmat. Daca noua disponibilitate si pret nu i se par acceptabile, Agentia ii va restitui integral sumele achitate la cererea expresa a Calatorului.

d. Orice rezervare va fi reconfirmata cu Calatorul, doar daca e cazul, daca au survenit schimbari fata de oferta initiala, iar odata rezervarea devenita ferma antreneaza penalizari de 100% din valoarea serviciilor contractate, chiar daca s-a achitat doar avans de 50% (numai dupa ce s-a incheiat si semnat contractul de servicii, a fost incasat avansul si serviciile au fost confirmate ferm).

e. Datorita conditiilor stricte de rezervare si comercializare (penalizari) a acestor servicii turistice, Agentia recomanda Calatorului, fara a-i putea impune, incheierea *Asigurarii TRAVEL de la MONDIAL ASSISTANCE SA (https://www.mondial-assistance.ro/asigurare-calatorie/asigurare-medicala-de-calatorie/), pentru evitarea riscului unor pierderi materiale cauzate de aparitia unor probleme de natura personala (printre care: imbolnavire, deces rude >gr. II, concediere, divorț). Asigurarea are conditiile proprii si Turistul este dator sa se informeze personal asupra produsului si a evenimentelor asigurate.

CONDITII si INFORMARI SOCIETATI DE ASIGURARE PRODUSE TRAVEL:

d. MONDIAL ASSISTANCE_Info_preliminar_IPID_Polita TRAVEL

e. MONDIAL ASSISTANCE_Conditii Pachet_protectie_Travel_1804

f. Avantajul pachetului de servicii de calatorie EVENTURIA: Calatorul va primi confirmarea serviciilor dupa plata avansului si incheierea contractului de servicii. Datorita complexitatii unor evenimente, ceea ce este disponibil in momentul interogarii si ofertarii poate disparea pana in momentul achizitionarii. Fara incheierea contractului de servicii de calatorie, emiterea facturii fiscale si plata/incasarea unui avans minim de 50% din valoarea pachetului, nu pot fi garantate serviciile ofertate initial de catre Agentie, deoarece platile in avans si penalizarile sunt de pana la 100% din valoarea contractata, odata confirmate aceste servicii de catre furnizori.

g. Calatorul este informat ca trebuie sa fie ferm decis cand achizitioneaza aceste pachete de servicii de calatorie EVENTURIA, cu conditii restrictive diferite de restul pachetelor turistice, pentru a se putea bucura de toate avantajele unor pachete sigure si preplatite. Agentia va face diligente in alegerea celei mai potrivite variante pentru calator, insa cererea este foarte mare si optiunile extrem de limitate, de aceea o decizie rapida, in timp util, este binevenita.

h. Disponibilitatea si preturile comunicate de catre agentie pentru aceste pachete de servicii EVENTURIA sunt valabile doar in momentul comunicarii. In cazul in care turistul a amanat mai mult timp pentru a lua o decizie, este indicat sa ceara o noua oferta si i se vor reconfirma disponibilitatea si noul pret.

i. Dupa confirmarea ferma a pachetului de servicii EVENTURIA, in cazul in care plata nu este facuta in timpul stabilit, intra in vigoare penalizari de pana la 0.3%/zi pentru intarzierea platii.

j. In cazul in care intervine un eveniment extern de forta majora (imbolnavirea artistilor, anularea evenimentului, conditii meteo nefavorabile) si evenimentul se anuleaza, Turistul are dreptul sa fie despagubit cu contravaloarea serviciilor neconsumate, respectiv biletul de intrare la eveniment la pretul inscris pe acesta. Restul pachetului turistic ramane valabil, iar decizia unilaterala a Calatorului de anulare a serviciilor va intra sub incidenta cap. 6. Renuntari, penalizari, despagubiri, alin. 6.1. > 6.11., cf. contract.

k. Tipul biletelor: Biletele de intrare la eveniment pot fi cartonate sau electronice. Tipul acestora depinde de fiecare organizator de eveniment, nu exista reguli general-valabile si nici asemanari sau coincidente. Biletele electronice se vor livra pe e-mail. Pentru bilete cartonate/printate si livrate in Romania se va percepe o taxa de curierat extra de aprox. 50 euro / livrare (pretul poate varia in functie de destinatie si de cele mai multe ori este inclus in pretul comunicat/ofertat initial al pachetului de servicii turistice). Pentru a evita costurile suplimentare, recomandam alegerea optiunii de ridicare a biletelor de la box - office-ul evenimentului, insa doar la acele evenimente unde este posibil si acest lucru va fi comunicat punctual turistului.

In cazul meciurilor unde turistii primesc niste carduri/abonamente la receptia hotelului/pick-up point, acestia trebuie sa returneze cardul primit exact la punctul de unde a fost ridicat (receptie hotel/pick-up point), altfel vor fi penalizati cu sume intre 250 euro si 600 euro (sumele se pot schimba)/card nepredat si aceste sume vor fi facturate si imputate Calatorului, post-eveniment.

l. Livrarea biletelor: Biletele de intrare la evenimente se pot livra oricand, chiar si in ziua evenimentului, la receptia hotelului sau la pick-up point. In functie de complexitatea evenimentelor, organizatorul de evenimente poate decide, din punct de vedere al securitatii si/sau al unor politici proprii de comercializare, sa restrictioneze livrarea biletelor in Romania sau modul de intrare in posesia biletelor de acces la eveniment! Turistul va fi informat punctual de catre agent, in momentul cand acesta are date concrete de la furnizorii nostri de servicii! Biletele odata comandate si confirmate de catre EVENTURIA sunt garantate 100% de catre noi, de aceea Calatorul trebuie sa astepte pentru a fi anuntat cand si cum va intra in posesia biletelor (fizic / prin posta / curier, pe e-mail / e-ticket, de la box office-ul evenimentului / cu imputernicire de la noi / la receptia hotelurilor sau din anumite puncte de colectare/livrare, ale caror adrese si indicatii exacte le va primi in timp util pentru a participa la eveniment).

m. Data livrarii documentelor de calatorie: achitarea ultimei transe de plata din contract nu are nicio legatura cu data sau posibilitatea livrarii documentelor de calatorie si a biletelor catre Calator! In functie de politicile proprii ale organizatorului de eveniment, Agentia il va informa punctual pe Calator cu privire la DATA si MODALITATEA DE INTRARE in posesie a documentelor finale de calatorie si acces la eveniment, cel mai tarziu chiar in data/ziua desfasurarii evenimentului, pana la cu 2(doua) ore inainte de inceperea spectacolului/meciului!

n. Biletele de intrare la eveniment, odata comandate si procurate de catre furnizorii nostri, nu mai pot fi returnate, rambursate, anulate! Cele care sunt si nominale, nu permit nici modificari de nume, fiecare eveniment avand conditii proprii de comercializare. In toate cazurile, penalizarile sunt de 100% din valoarea biletelor achizitionate. In cazul in care insa, categoria de bilet comandata initial nu corespunde categoriei primite uneori si datorita complexitatii unor evenimente, din diferite motive, inclusiv dar fara a se limita la acestea: ratiuni de securitate, epuizare de stoc, liste de asteptare, schimbari de repartizare a sectoarelor in sali etc., Calatorului i se va rambursa diferenta de categorie de pret, doar daca aceasta este inferioara si va primi un upgrade de categorie automat gratuit, in cazul in care aceasta este superioara. In niciun caz nu va putea refuza biletele odata comandate, platite si primite/livrate, penalizarea fiind de 100% din valoarea pachetului de servicii contractate.”

NOTA BENE: Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor/preturilor se poate modifica de la un moment la altul si agentia isi rezerva dreptul de a nu actualiza tot timpul website-ul. De aceea ofertele publicate sunt valabile in limita locurilor disponibile, se supun regulilor speciale de rezervare si confirmare (valabilitatea ofertei maxim 24h, avans 50% + semnarea contractului de servicii, rest de plata 50% >30 de zile inainte de data calatoriei) si trebuie re-verificate cu consultantii nostri de travel specializati, varianta lor fiind cea valida in final.

NOTA BENE 2: Pachetele turistice care sunt comercializate cu ocazii speciale precum Black Friday, Oferte speciale sau Oferte Last Minute sunt NERAMBURSABILE, NEMODIFICABILE odată rezervate, achitate și confirmate ferm.

Dacă achit integral, cum intru în posesia biletelor și a documentelor de călătorie?

Tipul biletelor: Biletele de intrare la eveniment pot fi cartonate sau electronice. Tipul acestora depinde de fiecare organizator de eveniment, nu exista reguli general-valabile si nici asemanari sau coincidente. Biletele electronice se vor livra pe e-mail. Pentru bilete cartonate/printate si livrate in Romania se va percepe o taxa de curierat extra de aprox. 50 euro / livrare (pretul poate varia in functie de destinatie si de cele mai multe ori este inclus in pretul comunicat/ofertat initial al pachetului de servicii turistice). Pentru a evita costurile suplimentare, recomandam alegerea optiunii de ridicare a biletelor de la box - office-ul evenimentului, insa doar la acele evenimente unde este posibil si acest lucru va fi comunicat punctual turistului.

In cazul meciurilor unde turistii primesc niste carduri/abonamente la receptia hotelului/pick-up point, acestia trebuie sa returneze cardul primit exact la punctul de unde a fost ridicat (receptie hotel/pick-up point), altfel vor fi penalizati cu sume intre 250 euro si 600 euro (sumele se pot schimba)/card nepredat si aceste sume vor fi facturate si imputate Calatorului, post-eveniment.

Livrarea biletelor: Biletele de intrare la evenimente se pot livra oricand, chiar si in ziua evenimentului, la receptia hotelului sau la pick-up point. In functie de complexitatea evenimentelor, organizatorul de evenimente poate decide, din punct de vedere al securitatii si/sau al unor politici proprii de comercializare, sa restrictioneze livrarea biletelor in Romania sau modul de intrare in posesia biletelor de acces la eveniment! Turistul va fi informat punctual de catre agent, in momentul cand acesta are date concrete de la furnizorii nostri de servicii! Biletele odata comandate si confirmate de catre EVENTURIA sunt garantate 100% de catre noi, de aceea Călătorul trebuie sa astepte pentru a fi anuntat cand si cum va intra in posesia biletelor (fizic / prin posta / curier, pe e-mail / e-ticket, de la box office-ul evenimentului / cu imputernicire de la noi / la receptia hotelurilor sau din anumite puncte de colectare/livrare, ale caror adrese si indicatii exacte le va primi in timp util pentru a participa la eveniment).

Data livrării documentelor de călătorie: achitarea ultimei transe de plata din contract nu are nicio legătură cu data sau posibilitatea livrarii documentelor de calatorie si a biletelor catre Călător! In functie de politicile proprii ale organizatorului de eveniment, Agenția îl va informa punctual pe Călător cu privire la DATA si MODALITATEA DE INTRARE în posesie a documentelor finale de călătorie și acces la eveniment, cel mai tarziu chiar in data/ziua desfasurarii evenimentului, pana la cu 2(două) ore inainte de începerea spectacolului/meciului!

Dacă mă răzgândesc, mai pot anula pachetul turistic Eventuria?

Pachetul turistic #Eventuria este ACHITAT ÎN AVANS și GARANTAT DE NOI și FURNIZORII/PARTENERII NOȘTRI 100%!

Acest pachet turistic este 100% nerambursabil, nemodificabil și implică penalizări de 100% odată confirmat și comandat/achitat de noi, chiar dacă, la Eventuria, Călătorul beneficiază de plata cu avans, la rezervare + rate/rest de plată.

Biletele de intrare la eveniment, odata comandate si procurate de catre furnizorii nostri, nu mai pot fi returnate, rambursate, anulate! Cele care sunt si nominale, nu permit nici modificari de nume, fiecare eveniment avand conditii proprii de comercializare. In toate cazurile, penalizarile sunt de 100% din valoarea biletelor achizitionate. In cazul in care insa, categoria de bilet comandata initial nu corespunde categoriei primite uneori si datorita complexitatii unor evenimente, din diferite motive, inclusiv dar fara a se limita la acestea: ratiuni de securitate, epuizare de stoc, liste de asteptare, schimbari de repartizare a sectoarelor in sali etc., Calatorului i se va rambursa diferenta de categorie de pret, doar daca aceasta este inferioara si va primi un upgrade de categorie automat gratuit, in cazul in care aceasta este superioara. In niciun caz nu va putea refuza biletele odata comandate, platite si primite/livrate, penalizarea fiind de 100% din valoarea pachetului de servicii contractate.”

În anumite cazuri, se poate CESIONA și acest pachet, doar în condițiile contractuale cf. CONTRACT CĂLĂTOR și doar după ce noi vă vom comunica ce sume / diferențe vor trebui achitate de către persoana care va prelua contractul/CESIONAR. La unele evenimente, unde biletele sunt NOMINALE, anularea/cesionarea este imposibilă, de aceea vă sfătuim să fiți ferm deciși când rezervați aceste pachete turistice.

În toate cazurile, Călătorul trebuie să fie conștient că orice solicitare va face cu privire la modificarea unor anumite servicii: adăugiri, anulări/decomandări, întrebări etc., trebuie să ne solicite ÎN SCRIS, pe e-mail, primind de la noi răspunsul tot ÎN SCRIS. Orice decizie va lua, odată transmisă către noi și prelucrată de noi, aceasta va deveni IREVERSIBILĂ și nu se va mai putea reveni asupra ei. Vă sfătuim să nu vă grăbiți și să luați cele mai bune decizii, în avantajul vostru.

Informare și preinformări pachete turistice și servicii asociate cf. OG 2/2018

Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018

- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.

- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare.

- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.

- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.

- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.

- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistență în cazul în care călătorul se află in dificultate.

În cazul în care agenția de turism organizatoare intră in insolvență, plățile vor fi rambursate. În cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantată. GROUP G4 PROMOTION SRL - ACTIV EVENTURIA BY ACTIV TOURS&TRAVELS a contractat protecția in caz de insolvență cu OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA. Calatorii pot contacta OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A. - Societate administrata in sistem dualist, cu sediul in Bucuresti - CP 011822, Aleea Alexandru nr. 51, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/10454/2001, CUI 14360018, telefon 021/405.74.20, fax 021/311.44.90, email office@omniasig.ro sau, după caz, autoritatea competentă, in cazul in care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolventei agenției organizatoare. In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul României, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in România, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.

In cazul prevederilor referitoare la insolvență, agenția de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, dupa caz.

Site-ul internet pe care este accesibila Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf.

Formular PREINFORMARE pachet servicii turistice: PACHET SERVICII CF. OG 2/2018

Formular PREINFORMARE servicii turistice asociate: SERVICII ASOCIATE CF. OG 2/2018

E bine să îmi fac o asigurare? Eventuria RECOMANDĂ!

La Eventuria, recomandăm încheierea unei Asigurări Travel Storno care acoperă și Risc de imbolnavire/test pozitiv COVID-19!

Datorita conditiilor stricte de rezervare si comercializare (penalizari) a acestor servicii turistice, Agentia recomanda Calatorului, fara a-i putea impune, încheierea *Asigurarii TRAVEL Storno (ex. https://www.mondial-assistance.ro/asigurare-calatorie/asigurare-medicala-de-calatorie/), pentru evitarea riscului unor pierderi materiale cauzate de aparitia unor probleme de natura personala (printre care enumerăm fără a fi exhaustivi: imbolnavire/accident, deces rude >gr. II, concediere, divorț ș.a.). Asigurarea are conditiile proprii și Turistul este dator să se informeze personal asupra produsului și a evenimentelor asigurate, în ce condiții beneficiază de asigurare.

CONDITII și INFORMARI ALTE SOCIETĂȚI DE ASIGURARE PRODUSE TRAVEL - puteți da click pe aceste link-uri pentru a le descărca si puteti opta pentru ele extra, in cazul in care va doriti:

MONDIAL ASSISTANCE_Info_preliminar_IPID_Polita TRAVEL

MONDIAL ASSISTANCE_Conditii Pachet_protectie_Travel_1904

INFO UTIL ASIGURĂRI: https://oferte.activtours.ro/INFO_ASIGURARI/

Clauze contractuale speciale

Clauze contractuale din Contractul de servicii de călătorie referitoare la pachetul de servicii de călătorie #Eventuria

4.11. Agentia a informat Calatorul (conditii afisate si pe site: https://www.eventuria.ro/frequent-asked-questions/), inaintea rezervării că în cazul pachetelor de servicii turistice de tip EVENIMENTE (sportive, concerte, festivaluri, incentive) / EVENTURIA, pot interveni anulari, decomandari sau reprogramari ale evenimentului, care nu tin de competenta Agentiei si nu i se pot imputa. Acestea pot fi inclusiv, dar nu se limiteaza doar la situatiile enumerate: imbolnaviri ale artistilor, accidente ale jucatorilor, reprogramare a meciurilor, calamitati naturale, anulare a zborurilor datorate unor conditii climatice care ar pune in pericol integritatea si sanatatea pasagerilor, greve sau conflicte de munca, tulburari sociale, razboaie, epidemii/pandemii s.a., orice eveniment neprevazut care nu tine de vointa sau bunacredinta / competenta Agentiei. Aceste evenimente nu pot fi imputate in niciun caz Agentiei, ele fiind cazuri de forta majora, independente de puterea de actiune a Agentiei sau de vointa Calatorului. In aceste cazuri, Agentia a informat Calatorul cu privire la conditiile enumerate in alin. 5.7 si alin. 5.8 si va primi contravaloarea serviciilor neefectuate/efectuate partial, in conditiile prestatorului final de servicii.

Nota:

5.7. Calatorul ia la cunostinta ca serviciile pe care le achizitioneaza fara ca acestea sa faca parte din contractul cu agentia de turism, sunt in stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislatia tarii de destinatie, iar agentia de turism nu are nici o responsabilitate asupra prestatiilor in cauza.

5.8. Agentia de turism organizatoare transmite informarea de plecare pe e-mail sau telefon, cu 3 zile inainte de plecare. Calatorul se obliga sa anunte agentia de turism organizatoare daca si-a modificat datele de contact confirmate in momentul incheierii prezentului contract, si anume e-mail si telefon. Acestea sunt singurele canale de comunicare cu clientul si vor fi folosite de catre Agentia de turism organizatoare pentru transmiterea diferitelor informatii ce tin de rezervarea efectuata.

Pentru alte prevederi contractuale accesati aici Contractul de comercializare a serviciilor de calatorie.

Bootstrap Image Preview